ATV Segway Powersports model Snarler AT6 S, 44 CP, omologare L7e
Omologare tip “Tractor” adica T, T3b, T1b
- presupune inscriere la primarie
- vehiculele vor avea numere de inregistrare galbene, emise de primaria in a carui raza se afla domiciliul sau sediul social al proprietarului
- sunt limitate la 60 km/h atat legislativ, cat si din soft
- diferentialul blocabil spate nu este activ, axul spate este permanent blocat iar rotile spate trag in aceeasi directie, cu aceeasi viteza
implicit, exista doar o singura frana spate, pe ax - conform legii, nu exista restrictii teritoriale, pot circula pe toate tipurile de drumuri publice, mai putin autostrazi si drumuri tip expres cu limita inferioara de viteza impusa*
*Exista zone, localitati, parcuri naturale etc. acolo unde este interzis accesul ATV-urilor, indiferent de regimul de inregistrare/inmatriculare
Omologare tip “Euro5” adica L7e
- presupune inmatriculare la DRPCIV (Direcția Regim Permise de Conducere și Înmatriculare a Vehiculelor), adica la politie
- vehiculele vor avea numere de inmatriculare normale, negre pe fond alb
- sunt limitate la minim 90 km/h, in functie de producator
- diferentialele blocabile, atat fata, cat si spate sunt active, rotile sunt libere, diferentialele se blocheaza din butoanele de pe ghidon
- au frana pe fiecare roata, normele europene asigurand franare proportionala pe toate rotile, indiferent de frana actionata
- nu exista restrictii teritoriale, pot circula pe toate tipurile de drumuri publice*
*Exista zone, localitati, parcuri naturale etc. acolo unde este interzis accesul ATV-urilor, indiferent de regimul de inregistrare/inmatriculare
Tensiune controlată
O bestie mecanică neîmblânzită. Niște „ochi” pătrunzători, un corp aerodinamic și linii impunătoare. Forma vizuală simplă și finisajele contrastante creează o estetică unică.
Design cuceritor
Liniile elegante, curgătoare, transmit o emoție deosebită privitorului pe măsură ce urcă discret din partea din față către spate. Suprafața fluidă și curbele continue creează ceea ce numim tensiune controlată.
Performanță dinamică
Motorul DOHC de 570 cc, răcit cu lichid, monocilindric, în 4 timpi, livrează un cuplu maxim de 48 Nm și 44 cai-putere. Împreună cu sistemul de injecție electronic de combustibil (EFI), motorul asigură o funcționare lipsită de probleme la orice altitudine și în orice condiții de temperatură.
Circuit de ulei cu dublu sens pentru răcirea pistonului
Supapele speciale eliberează două fluxuri de ulei, răcind mai rapid temperatura cilindrului. Rezultatul este fiabilitatea excepțională și eficiența crescută a motorului.
Sistem de răcire a motorului cu lichid și ulei
Datorită sistemului dublu de răcire cu lichid și ulei, motorul funcționează constant la temperatura optimă, chiar și în condiții extreme de off-road.
Amortizoare de performanță extremă
Amortizoare complet reglabile cu arcuri progresive cu preîncărcare reglabilă, suspensie față/spate independentă cu o cursă de 18 cm, respectiv 21 cm, și o gardă la sol de 27 cm. Rezultatul: o călătorie îmbunătățită, plăcută și confortabilă, și certitudinea că vei depăși chiar și cele mai dificile terenuri
Cadru ușor din oțel carbon
Cadrul din oțel aliat cu crom-molibden, de înaltă rezistență, are avantajul de a fi ușor și, în același timp, cu un nivel ridicat de rigiditate. Acest cadru rigid și durabil garantează o stabilitate excelentă și o senzație mai precisă în timpul conducerii.
Tracțiune 2WD/4WD + Diferențial blocabil față
Diferenţialul blocabil față este inclus în dotarea standard şi oferă o stabilitate ridicată în viraje și tracțiune excelentă la deplasarea în teren accidentat.
ATV Segway Powersports model Snarler AT6 S, 44 CP, omologare L7e
Sistem de propulsie | Benzină |
Tip motor | 570 cc, 4 timpi, monocilindric, DOHC |
Putere | 44 cp |
Cuplu | 48 N.m |
Alimentare | Sistem de injecție electronic EFI (Electronic Fuel Injection) |
Transmisie | Automată, P/R/N/L/H |
Tracțiune | Selectabilă 2WD/4WD |
Diferențial blocabil față | √ |
Sistem de frânare a motorului (EBS) | √ |
Suspensie față | Basculă triunghiulară; cursă: 7″ (18 cm) |
Suspensie spate | Basculă triunghiulară; cursă: 8.3″ (21 cm) |
Jante | 12″ Oțel |
Anvelope | Anvelope față: 25 x 8 – 12, Wanda Anvelope spate: 25 x 10-12, Wanda |
Sistem inteligent de comandă | – |
Bord | Afișaj digital multifuncțional |
Ecran tactil | – |
Aplicație Smart-Moving | – |
Lungime/Lățime/Înălțime vehicul | 220 x 128 x 132 cm |
Gardă la sol | 27 cm |
Înălțime șa | 93 cm |
Ampatament | 130 cm |
Greutate estimată | 360 kg |
Capacitate rezervor | 23 L |
Capacitate portbagaj față/spate | Față: 40 kg / Spate: 80 kg |
Sarcină utilă | 195 kg |
Dotări | Troliu electric de 1.134 kg, cârlig de remorcare omologat, apărători pentru mâini, bară de protecție față |
Cadru | Cadru din oțel aliat cu crom-molibden, de înaltă rezistență |
Sistem de răcire | Răcire motor cu lichid și ulei + Circuit cu dublu sens de răcire piston cu ulei |
Lumini | Halogen |
Culori | Alb/Roșu; Negru/Albastru; Negru/Verde |
Număr de locuri | 1 loc |
Fotografiile și ilustrațiile vehiculului pot să nu corespundă cu designul real pentru piața din România. Importatorul își rezervă dreptul de a modifica specificațiile
Opinii
Nu există recenzii până acum.